مجله موبایل
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

مجله موبایل

 

نرم افزار مشاهده اطلاعات با Diagnosis Pro – System Information v0.7.8- آندروید

با استفاده از نرم افزار فوق العاده کاربردی Diagnosis Pro – System Information v0.7.8 همانند کامپیوتر که دارای Task manager می باشد ، می توانید در گوشی خود آن را به همراه داشته باشید و اطلاعات جامع و دقیقی در مورد وضعیت گوشی خود دریافت نمایید . با استفاده از این نرم افزار می توانید بفهمید که نرم افزار های فعال چه مقدار از Cpu شما استفاده می کنند و یا حتی اینکه چه فایل هایی در های آپلود و یا دانلود دارید . این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دانلود نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی Super Dynamite Fishing Premium v1.1.3 – آندروید

بازی سرگرم کننده و بسیار زیبا  Super Dynamite Fishing Premium v1.1.3 خطرناک ترین اسلحه با بیشترین قدرت انفجار را برداشته و آماده رفتن به دیوانه وار ترین ماهی گیری که در طول عمرتان خواهد داشت ، شوید . آب را خشک کنید و هیچ راه فراری برای ماهی ها نگذارید ! با قایق خود به آبگیرها ، رودخانه ها و دریاهایی که پر از ماهی هستند رفته و آنها را غافلگیر کنید . از ویژگی های این بازی به گیم پلی بسیار عالی آن و همینطور در کنار بازی شما می توانید به نقاط مختلف جهان سفر کنید . این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار کیبورد لمسی حرفه ای Ultra Keyboard v6.2.7 – آندروید

نرم افزار جالب Ultra Keyboard v6.2.7 که یکی از بهترین و حرفه ای ترین کیبورد های لمسی می باشد که تاکنون برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. این کیبورد با امکانات و ویژگیهای خود توانسته نیازهای بسیاری از کاربران را رفع کرده و لذت کار با تلفن همراه را دو چندان کند.در این صفحه کلید تمام میانبر های ضروری نیز به همراه قرار داده شده است . این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۱٫۵ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار کاربردی ساخت قالب عکس با PicFrame v1.2.1 – آندروید 

دانلود نرم افزار آندروید PicFrame v1.2.1 یک نرم افزار جالب برای تبدیل چند عکس در قالب یک عکس به صورت فریم شده و گوشه های گرد می باشد و با افکت های مورد نیاز می باشد که این نرم افزار دارای ۳۲ طرح فریم مختلف بوده و حداکثر ۵ عکس را فریم بندی می کند , این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ به بالا عرضه شده است که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

نرم افزار محدود کردن تماس ها Call Blocker Pro v1.8.3.11 – آندروید 

دانلود نرم افزار مسدود کردن تماس ها با استفاده از نرم افزار Call Blocker Pro v1.8.3.11 که می توانید تماس هایی را از شماره هایی خاص مسدود سازی نمایید . همچنین این نرم افزار قابلیت محدود سازی پیامک های شما را نیز دارا می باشد و می توانید از شماره هایی پیامک دریافت نکنید . همچنین می توانید تنظیمات مختلفی از جمله در هنگام کار و یا حالت پیش فرض برای تنظیمات خود انتخاب نمایید . این نرم افزار بر روی اکثر گوشی های آندرویدی قابلیت نصب را دارا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

مجموعه اس ام اس ها و پیامک های عاشقانه اردیبهشت ۹۱ 

مجموعه ای از پیامک ها و اس ام اس های فارسی عاشقانه اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ را برای شما کاربران عزیز سایت فردا موبایل آماده کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید این پیامک های موبایل را مشاهده نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار انجام دادن سریع تنظیمات با Quick Settings 1.9.9.5 – آندروید 

دانلود نرم افزار کاربردی Quick Settings 1.9.9.5 مخصوص گوشی های اندروید که با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تنظیمات را به صورت میانبر و خیلی سریع بر روی گوشی خود اعمال کنید . این برنامه را می توانید با فشردن دکمه جستجو یا فشردن میانبر آن در نوار وضعیت بسیار سریع اجرا کنید .این نرم افزار جدید آندروید دارای ویجت هایی جهت فعال یا غیر فعال کردن امکاناتی همچون بلوتوث ، تنظیمات صوتی ، Wi-Fi ، و … به صورت مستقیم از صفحه خانگی را دارد. در مجموع این نرم افزار به بهینه سازی تنظیمات گوشی شما کمک می کند و در انجام آنها سرعت می بخشد . این نرم افزار Quick Settings برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

-----------------------------------

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی Gentle Alarm v3.6.5 – آندروید

دانلود بازی جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Space HD v1.0.1 – آندروید

نرم افزار تنظیم نور صفحه نمایش با Lux Auto Brightness full v0.50 – آندروید

دانلود نرم افزار پیش بینی وضع هوا Weatherlove v0.8.7 – آندروید

دانلود بازی جذاب و زیبا Mosquito Madness v1.0 Android – آندروید

نرم افزار قفل گالری در آندروید با PhotoSafe-Gallery Picture Hide v1.26

دانلود نرم افزار کاربردی Google Earth 6.2 – آندروید

دانلود بازی موبایل Angry Birds Seasons: Cherry Blossom – سیمبیان ۳

نرم افزار تماس ویدیویی با ooVoo Video Calls v1.2.2 – آندروید

----------------------------

نرم افزار اندازه گیری صداهای محیط با Sound Meter Pro v2.2.4 – آندروید

یکی از نرم افزار هایی که چندی پیش برای آندروید نیز عرضه شده است ، نرم افزار کاربردی Sound Meter Pro v2.2.4 می باشد .با استفاده از این برنامه آندروید شما قدر خواهید بود که صدا های اطراف خود و میکروفون گوشی خود را اندازه گیری کرده و به واحد دسی بل تبدیل نمایید . مثلا همانطور که در تصویر نیز پیدا است وقتی شما در داخل پارک خلوت هستید با اجرا کردن این برنامه می توانید صدا های آن مکان را اندازه گیری کنید که به طور مثال ۴۰ دسی بل را به شما نمایش می دهد . همچنین این نرم افزار دارای گیجی می باشد که در اندازه گیری و خوانایی بیشتر و همچنین دقت بیشتر به شما کمک خواهد کرد . این نرم افزار مخصوص گوشی های آندروید می باشد که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی فکری شطرنج SparkChess HD v5.2.2 – آندروید 

دانلود بازی بسیار زیبا و گرافیکی شطرنج در موبایل SparkChess HD v5.2.2 که این بازی در نسخه ی iOS نیز عرضه شده است . در این بازی سطح سختی را می توانید در هر مرحله تنظیم نمایید و نیز می توانید به صورت ۲ نفره مشغول به بازی شوید .این بازی فکری مخصوص گوشی های آندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

 

دانلود نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش Screencast Video Recorder 3.2a – اندروید

دانلود نرم افزار فوق العاده و کاربردی Screencast Video Recorder 3.2a  که با استفاده از این نرم افزار که البته این نسخه ی ۳٫۲ از نرم افزار بوده و از همه نسخه های دیگر این نرم افزار کاملتر می باشد . این نرم افزار آندروید به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از صفحه نمایش خود ویدیو همراه با صدا با فرمت MPEG4  ضبط کنید  . همچنین این نرم افزار قابلیت عکس برداری از صفحه نمایش را دارا می باشد . این نرم افزار دارای قابلیت به اشتراک  گذاری را دارا می باشد . هم اکنون این نرم افزار را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 57590
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم